Адреса сервісного центру:
м. Київ, вул. Предславинська, 39 218.
тел: (044) 331-18-81.
Графік роботи: Пн-Пт: з 10:00 до 18:00, Сб-Нд: вихідний.
Гарантійний та післягарантійний ремонт годинників
May Time – це гарантія роботи вашого годинника!
Крім продажу висококласної продукції, компанія May Time надає гарантійний ремонт годинників. При покупці будь-якого артикулу з каталогу Ви отримуєте гарантію від 1 до 5 років. Термін гарантії залежить від вибраної вами марки годинника. Протягом цього терміну ви отримуєте безкоштовне обслуговування у нашій майстерні. Але і після закінчення терміну гарантії ви також можете звернутися до нас, оскільки післягарантійний ремонт годинників – одна з наших послуг.
Термін гарантійного обслуговування на наручний годинник становить від 1 року до 5 років; брендованого настінного годинника – від 1 року до 2-х років.
Компанія May Time – це більше, ніж магазин із великим асортиментом годинників. May Time – ваш надійний сервісний центр з ремонту годинника. Ми гарантуємо ідеальну роботу нашої продукції. Ми виправимо будь-який заводський шлюб за гарантією. І після закінчення терміну гарантії May Time залишиться вашим надійним сервісним центром.
May Time – професійний ремонт годинників у Києві
Серед годинникових магазинів та сервісних центрів з ремонту годинників у Києві наша компанія вирізняється своїм комплексним підходом. May Time – це магазин, сервіс гарантійного ремонту та майстерня з ремонту годинників в одній компанії. Ми гарантуємо, що наш годинник багато років служитиме вам без нарікань.
Наші майстри – досвідчені майстри. Ми знаємо, як влаштований годинник кожного представленого в каталозі бренду. Якщо Ви шукаєте хорошого спеціаліста з ремонту годинників у Києві – звертайтесь до нас вже зараз.
Повірте, ви залишитеся задоволені результатом. З нами ви завжди йтимете в ногу з часом!
Повернення
Придбання товару належної якості: Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався та збережений товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
Придбання товару неналежної якості: Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку споживач має право на заміну товару чи повернення грошей. Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
- він взагалі не може бути усунений;
- на його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів або ремонт неможливий в інший узгоджений сторонами строк;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено у договорі.
При поверненні грошей за товар належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж упродовж семи днів.
Вимоги споживача розглядаються лише після пред'явлення товарного чека, що підтверджує купівлю, повну комплектацію товару, заводського пакування, гарантійного талону.
Заміна товару або повернення грошей можливе лише за дотримання всіх умов та процедур.
Вам буде відмовлено у заміні товару або поверненні грошей, якщо:
- з моменту придбання товару, який не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні;
- при перевірці якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
Вимоги споживача про повернення грошей за товар неналежної якості підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни товару виробляється з його вартості на даний момент пред'явлення відповідного вимоги, а разі зниження ціни – з вартості товару на даний момент його купівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач зобов'язаний:
- перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем) документації на товар;
- у разі потреби роз'яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернеться за роз'ясненнями до продавця (виробника) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції
- користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду