0 грн.
Зробити замовлення50-річчя цифрових годин: продовження історії
Отже, у продовженні історії цифрових годин, я хочу почати з того, що вдосконалена модель P2, яка була виготовлена в промисловому методі, була широко доступна в 1973 році. Вона мала високу вартість, хоча зараз вона досить висока. Нова модель мала круглий корпус, дисплей, виготовлений з мінерального скла та надійність житла. Важливо, щоб він зберіг естетику старої моделі. Всі нудні елементи годин зник з цієї моделі.
Багато зірок займалися в черзі, щоб стати власником таких годин, тому у них було багато святкувань. Дуже швидко Bergei був похвалений за бажання розвитку цифрових технологій. Якщо ви згадуєте період вершини продажів, то ці годинники були продані з десятками тисяч, які ви не можете сказати про інші моделі аксесуара. Їх купували в різних країнах, і були неймовірно популярними.
Незважаючи на те, що представлена модель годинника була нереальною популярною, оскільки перший та наступний зразок мав деякі технічні труднощі. Наприклад, батареї були поза замовленням, і комп'ютерний модуль був несправний за кілька годин, завдяки якому вони відповідали. Але ці проблеми не вплинули на вимоги цих годин, а їхні продажі принесли прибуток. Представлений виробник навіть зробив свою дочірню компанію, що робить виробництво лише одного типу годин, який був популярним.
Окремо, я хочу поговорити про годинники, які мали калькулятор, оскільки ця модель була просто неймовірною в той час. Окремо я хотів би сказати, що перші світові кварцові годинники з'явилися в 1969 році, після чого багато компаній почали виробляти подібні продукти. Була велика кількість різноманітних моделей годин, а незвичні функції, які використовувались у них, наприклад, кольоровий дисплей.
У період, коли світлодіоди служили своєрідним імпульсом для розробки цифрових технологій, це були РК-дисплеї, які дозволили багатьом брендам досягти слави. У 1973 році, після великої кількості спроб, з'явився годинник, який славився їх точністю та якістю.
З тих пір цифрові технології почали швидко розвиватися, і щороку виробники виробляли щось нове та незвичайне, що могло б залучити покупців і зробити дохід компанії. Тепер у широкому доступі є велика кількість різноманітних годин, згідно з іншою ціновою політикою, тому кожен може купити саме те, що йому потрібно.